Tiffany & Co strzeże swojego błękitu jak oka w głowie, barwa została nawet zastrzeżona znakiem towarowym. Nic dziwnego – kolor jest piękny i wprost wymarzony jako inspiracja dla ślubnego motywu przewodniego. Tiffany blue po raz pierwszy pojawił się w 1845 roku na okładce książki wydanej przez firmę i od tego czasu jest nieodłącznym elementem kampanii promocyjnych.

1wimStudioDRUK

Zaproszenia i winietki są dostępne w naszym STUDIO >>>

mucha

Muszka i butonierka są dostępne w naszym STUDIO >>>

2 3 4 5 6 7 8

http://cakesdecor.com, pinterest.com, Picsity.com, http://bobbetteandbelle.com, http://catchmyparty.com, http://mylusciouslife.com, http://dustjacketattic.blogspot.no/, www.sprinklebakes.com, http://yoheidesign.com, fabtuts.com, http://www.stylemepretty.com, http://zsazsabellagio.blogspot.com, http://aisle-candy.com, http://www.etsy.com/shop/BelleBlooms, http://www.bhg.com, ideebeaauty.it, http://coquetdodatki.blogspot.com/